haiawatha.blogspot.com Web analytics

miercuri, 25 mai 2011

Egal - Egal

Cred că adevăratele confirmări le poţi avea doar între egali. Poţi construi doar împreună cu ei şi mai departe, nu poţi iubi altceva decât un egal. Poţi străluci, poţi sparge carapacea, te poţi împlini doar având de mână cu un egal. De asemenea, nu poţi fi egal cu tine până nu eşti egal cu iubitul, prietenul, colegul. 
Ei bine de asta cred că fericirea e imposibilă fără egali. Atât doar că în lume sunt puţini şi greu de găsit; probabil de asta şi fericirea e atât de greu de atins. Dar  tocmai de asta cred că merită căutaţi!

Eu unul nu am încetat o clipă să îi caut; asta chiar dacă sentimentul e uneori că la fiecare nou descoperit, alţi doi pică. Pe unii eu chiar îi ştiu, dar ei nu vor să recunoască şi se complac în inegalitate. Eu continui să le ţip în faţă, chiar dacă ei mă urăsc sincer pentru asta. De asta uneori nu am încotro şi las unii egali în urmă.  

Şi ca să fiu mai aplicat, de asta cred că aţi citit asta şi altele de aici şi de asta vă citesc şi eu;  pentru că undeva adânc rezonăm. Şi mai mult, probabil de asta şi scriem aici; pentru ca în final, fie şi numai în infinitul spaţiu virtual: să ne putem auzi şi în final să ne putem regăsi.

o piesă de la o tănără domnişoară pe care o cunosc doar virtual:

 

...

24 de comentarii:

  1. Egalitatea dintre oameni..egalitatea dintre 2 oameni..pacat ca multi au uitat ce inseamna cu adevarat egalitate..din toate punctele de vedere.

    Putini si greu e gasit? Important e ca intr-un final ii gasesti :))...

    RăspundețiȘtergere
  2. Egalitatea in idei, in idealuri, in constructie... nu suntem deloc egali in general, insa cu anumiti oameni suntem perechi!

    RăspundețiȘtergere
  3. am cautat prin definitiile egalitatii. uite-o pe preferata mea: Care coincide, prin suprapunere, cu o altă figură. (despre figuri geometrice) :)

    RăspundețiȘtergere
  4. si bine ar face omuletii astia de acelasi calibru,sa se adune si sa sporeasca minunatiile lumii asteia!

    RăspundețiȘtergere
  5. Teona faina definitia si ideea de suprapunere


    Multumesc Andreea!

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga Ana sunt optimist in perioada asta a vietii si cred ca dupa multe incercari ei se gasesc! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Tratamentul egal aplicat unor oameni inegali naşte negreşit inechitatea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Corect Mada dar nu am problema cu tratamentul egal ci cu egali! Cu egalitatea a priori dintre anumiti indivizi, ingemanarea lor si gandul bun de a nu fugi uni de alti ci de a sta la un loc!

    RăspundețiȘtergere
  9. la ora actuala nimeni nu mai sta intr-un loc daca nu au un beneficiu dupa acest lucru

    RăspundețiȘtergere
  10. Pai si asta e corect, sa fie beneficiu, asta cred si eu, un beneficiu afectiv, social... Sa fii printre ai tai inseamna sa fii bine, fericit, implinit, inclusiv potent social in final!

    RăspundețiȘtergere
  11. dar nu se mai tine cont de asta la unele persoane, daca stau langa ai lor stau cu un scop precis, s-a uitat de mult de ceea ce simti, de principii nici ca se mai pune problema, dar in fond aici intervine persoana fiecaruia

    RăspundețiȘtergere
  12. Edu... question: daca la descoperirea cate unui egal alti 2 pica, atunci la descoperirea 'egalului absolut' toti ceilalti egali sunt uitati? Adica... pana la urma, daca o iei asa, egalul (si implicit egalul absolut) nu sunt doar la nivelul ideal?
    pentru ca... ai vreodata in viata aata ocazia sa afirmi fara sa te minti macar olecuta ca esti egal cu cineva? adica.. poate chiar aceste inegalitati si speranta (oarecum oarba) ne fac sa mai avem o bucatica de dorinta de Altceva si un tel (sa speram cat mai bine definit si nobil, a se consuma rece)

    cu drag, eu

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumos de gandit. O sa trec pe aici mai des! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. @Exact Mada; oricum ma adresez partii noastee sincere si intime care recunoaste un seaman dinclo de chestiile de suprafata, materiale!

    @Dani esti o fina filosoafa :D nu glummesc! Dap daca citesti asa ce am scris, mergi catre egalul absolut si asta e o idee foarte tare, pe care nu o intuiam nici eu!

    Despre egalitate absoluta, eu la ea ma refeream ci mai ales la o egalitate spirituala, un fel de recunoastere, un sentiment de apartenta la un ceva comun!

    RăspundețiȘtergere
  15. Better asa cum e obiceiul locului: bine ai venit pe aici si compania ta in Calatorie, o sa fie o placere!

    Multumesc! :d

    RăspundețiȘtergere
  16. Inteleg ce spui. da, da, da!
    Te referi la egalitatea dintre noi, poporul tau liber, calatori ai lui haiawatha!
    dar stii cum e: cartea exista in atatea dati cati cititori exista. cartea e alta pentru fiecare dintre noi. Deci, daca e s-o luam asa, pentru mine exista un edu, pentru david unul... si tot asa. Deci vorbim de ezii din tine acum. :)):))
    divaghez rau de la subiect.
    ASADAR,scrierea e, cum m-ai obisnuit, foarte,extrem de buna calitativ... cu alte cuvinte, II DI-ACOLO!
    acuma ieu t-oi spune ca tie: Multumesc!

    Salut!

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu de la egal la egal. Eu te pun pe un piedestal. Caci, daca-mi ceri sa te inteleg, nu te voi intelege...

    RăspundețiȘtergere
  18. dani mereu exagerezi cu laudele si ma faci sa mi se urce la cap :D Multumesc oricum!

    SALUT

    RăspundețiȘtergere
  19. Pai bine ma David ca imi zici de astea; eu acum ce sa mai raspund! :D

    Multumesc mult si asta imi intareste iar increderea in spatiul asta virtual care ne-a facut sa ne gasim!

    RăspundețiȘtergere
  20. daca te gandesti la lucrurile materiale nici nu se mai pune problema sa vorbesti cu cineva egal tie ci cu un materialist

    RăspundețiȘtergere
  21. Pai poti vbi de la egal la egal, ca de la un materialist la un materialist si ei au egali lor! :d

    Am inteles Mada amandoi si fireste nu despre ei vorbeam!

    RăspundețiȘtergere