haiawatha.blogspot.com Web analytics

joi, 23 iunie 2011

Missing

În traiectoria oricărui om întreg vine un moment în care trebuie să meargă în pădure, în peşteră, pe mare... Are de trecut o linie şi nu poate face asta decât singur; asta pentru a reveni mai apoi întreg, gata de luptă. E o călătorie spirituală, o anume cale pe care trebuie să păşească şi să o urmeze până la capăt. Însă mai mult decât o rătăcire, totul devine aici o împlinire, o ieşire de cocon, o deschidere de aripi. E clipa dintre cristalizarea proiectului şi începutul marilor poveşti.

Probabil de asta un gând bun îmi flutură prin minte acum şi o inimă uşoară îmi atârnă prin piept. Lucrurile se arată simple, răspunsurile la îndemână, iar rezolvările după colţ. Uneori câte o trompetă mai purie îmi umple seara, iar norii se risipesc dezvelind harta stelelor. În plus, e mereu Oceanul care îmi şopteşte că de acum nu am de ce să mă mai tem.


...

7 comentarii:

  1. Mereu am crezut că orașele mărginite de ocean sau de mare au o cadență a lor aparte! bine ai ajuns! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. primul post de cand ai plecat, si are titlul dorului..totusi nu cred ca exista blog care sa-mi faca mai mare pofta de plecare. :)
    adica te invidiez!

    RăspundețiȘtergere
  3. Metamorfoza aceasta a fluturelui am intalnit-o si eu momentan doar in carti precum Orbitor sau Contele de Monte Cristo,tot ce astept e sa-mi deschid si eu aripile,pana atunci "Zbor placut!"

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult L.m.i. prin mare si prin ocean simt ca in loc sa fie despartiti, sunt mereu mai legati, asa ca suntem cred mai aproape!



    Nu e neaprat dor, cat o stare de spirit Teona! Sunt sigur ca ai sa fii si tu multa vreme pe drum!

    RăspundețiȘtergere
  5. badafly sunt sigura ca ai sa zbori si ca aripile tale vor avea toate culorile curcubeului si ca zborul nu va dura o zi! Zic asta pentru ca uite si pentru ca tii cartile aproape.

    Mult timp eu ce am stiu despre viata a vost din paginile cartilor si de atunci mereu am gasit in ele reper, de multe ori viata e saraca in metafore si explica maai bolovanos, ceea ce de regula creste firesc in noi!

    P.S. Ma maguleste comparatia si nu o merit, dar multumesc oricum!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua,

    As dorii sa stiu daca sunteti interesat de un schimb de link/post.

    De asemenea daca mai detineti si alte bloguri si doriti putem sa facem schimb de link si cu acelea.

    Indiferent de raspuns astept email la office@online-anunturi.com

    O zi buna.

    RăspundețiȘtergere