haiawatha.blogspot.com Web analytics

vineri, 12 mai 2017

Miley Cyrus


Să mergem la tine, dar nu unde stai
Ci acolo, la tine, unde copilăreai


: Alexa îmi e frică de România.
Alexa: What the F-ck?

: O să fiu jarhead-ul ăla în tricou și Budweiser în mână. O să încerc să mă port frumos să nu îmi zică iar că m-am ajuns și am uitat e unde am plecat. Voi da răspunsuri șmechere să nu par ignorant și o să încerc să fiu super de stânga să nu transpir pro-Trump. 
Nu mai înțeleg de ce gagicile mișto țin cu Atletico Madrid, sau Real-Madrid... sau orice cu Madrid... și Barcelona...
Alexa: Dude, you really s-ck!

: Yo Alexo îmi e frică de românce de alea cu voci ca Inna și supărate ca Halep. De alea după care jupânii își pierd capul, iar ele nu au nimic de pierdut. Doar zic Alexo bre! 
Eu și Domnul A. în România nu știu dacă sună bine; el să tot salveze Selene Gomez și eu să râd ca prostu' la dansurile irlandeze ale lui Miley Cyrus. România aia de care am fugit în primul rând.
Alexa: Ah! I see.
: You see sh-t!



...

2 comentarii:

  1. de ce ti-e frica nu scapi .
    doar ei au inventata mersul pe jos si apa rece ;)

    Nu stiu care sa-mi placa mai mult ?? Pacificul or Atlanticul... precis mi-a placut.... Montana ( I do know shit)

    RăspundețiȘtergere